Helaas kunt u niet meer reserveren. Er zijn nog wel voldoende kaarten beschikbaar. Deze kunt u in de zaal verkrijgen. 

Aanvang concert: 19.00 uur.

Zaal open: 18.00 uur.

Kaarten bij reservering: 
Ouder dan 12 jaar: €15,-
12 jaar en jonger: €8,-
Gezinskaart: €40,- (geldt voor ouders en alle kinderen van 12 jaar en jonger)
Afhalen gereserveerde kaarten: Vanaf 17:00 uur in sporthal de Vlechttuinen

Losse kaartverkoop in Sporthal de Vlechttuinen:
Start verkoop: 17:00 uur
Ouder dan 12 jaar: €17,50
12 jaar en jonger: €9,-
Gezinskaart: €45,- (geldt voor ouders en alle kinderen van 12 jaar en jonger)

Reserveren:
U kunt kaarten reserveren via deze website vanaf maandag 1 februari. Wilt u zeker zijn van een plaats dan adviseren we u om te reserveren.

Parkeren:
Het parkeren is gratis.

Locatie:
Sporthal de Vlechttuinen
Vlechttuinen 8
8322 BA Urk

 

 

 

Vraag 1: Hoe moet ik reserveren?

Om te reserveren klikt u of bovenaan op de website op de knop Reserveren of rechts onder op de website op Online reserveren.  Van het volgende scherm dat nu verschijnt vult u onder Nieuwe reservering alle velden in. Daarna klikt u op de knop Reserveren. U krijgt nu van ons een reserveringsbevestiging over de mail toegestuurd. In deze bevestiging staat een link waarop u moet klikken om de reservering definitief te maken. Vervolgens print u de reservering uit.
In de mail die u van ons ontvangen heeft, staat het  e-mailadres en een wachtwoord waarmee u de reservering kan wijzigen of de reservering kan uitprinten. Daarom moet u deze mail goed bewaren.

Vraag 2: Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

U kunt uw reservering wijzigen via de website. U klikt rechtsboven op Reserveren. Er verschijnt nu een nieuw scherm waarvan het bovenste gedeelte gebruikt wordt om een reservering te wijzigen. U vult uw e-mailadres en het wachtwoord dat u in de reserveringsbevestiging van ons gehad hebt in en klikt op Inloggen. In het scherm dat nu verschijnt, kunt u het aantal kaarten dat u gereserveerd hebt wijzigen.

Vraag 3: Ik ben vergeten mijn reservering uit te printen, kan ik dit ook later nog doen?

Ja, dit kan ook later. Dit doet u via de website. U klikt bovenaan op Reserveren. Van het scherm dat nu verschijnt, vult u in het bovenste gedeelte uw e-mailadres en wachtwoord in dat u in de reserveringsbevestiging van ons ontvangen hebt en klikt op Inloggen. Er wordt een nieuw scherm geopend, waarin u uw reservering ziet. In dit scherm klikt u op Printen. Vervolgens wordt de reservering uitgeprint.

Vraag 4. Heeft het zin om te reserveren?

Ja, het heeft zeker zin om te reseveren en wel om de volgende redenen:

a. Wanneer u reserveert, betaalt u als volwassene 2,50 Euro minder voor een kaart  en als kind 1 Euro minder voor een kaart.
b. Voor diegenen die gereserveerd hebben, zijn stoelen in de zaal gereserveerd. U bent dus altijd zeker van een zitplaats.
c. Ook voor ons als commissie heeft het zin dat u reserveert. Wij weten dan hoeveel stoelen wij moeten neerzetten. Wij betalen per stoel. Ook voor stoelen die niet bezet zijn, moeten wij betalen. 

Vraag 5. Mogen kleine kinderen en baby's ook mee?

Ja, u mag een baby of klein kind meenemen naar dit concert. Wij willen u echter vriendelijk verzoeken de zaal te verlaten, wanneer uw baby of kind gaat huilen. Uiteraard mag u altijd weer terugkomen, wanneer het kind stil is.

Vraag 6: Hoe kan het dat ik geen bevestiging via de mail krijg?

Dit probleem komt veel voor bij reserveerders die beschikken over een gmail account. U krijgt wel een bevestiging maar deze wordt in het mapje Spam gestopt. U vindt het mapje Spam links onder Privé. Wanneer u het mapje Spam hier nog niet ziet, moet u op Meer klikken.

Mocht u geen mail krijgen met daarin een bevestigingslink, stuur dan een mail naar info@zangophemelvaart.nl